داعش در کرمان
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
داعش در کرمان

داعش در کرمان

گروه تروریستی داعش پاکستان با ارتکاب اولین جنایت فجیع خود اعلام موجودیت کرد، پیکر بی سر یکی از شیعیان پاکستان که سه روز پیش در جنوب منطقه کرمان پاکستان ربوده شده بود، بدون سر پیدا شد.

 

جنازه یکی از شهرندان شیعه پاکستان به نام «جابر حسین» که سه روز پیش از جنوب منطقه کرمان در شمال پاکستان ربوده شده بود دیروز چهارشنبه درحالی که سر در بدن نداشت پیدا شد.

گروه موسوم به داعش پاکستان مسئولیت به شهادت رساندن جابر حسین را برعهده گرفت. این اولین جنایت ضدشیعه تشکیلات تروریستی با عنوان داعش در پاکستان است.

کرمان از مناطق تابع شهر شیعه نشین پاراچنار در شمال پاکستان است.

در هفته‌های اخیر همه  روزه رسانه‌های مختلف پاکستان مطلبی درباره تلاش برای نفوذ گروه تروریستی داعش یا حضور آن در این کشور نوشته‌ اند.

همچنین در روز‌ها و هفته‌های گذشته خبرهایی درباره دیوارنویسی، نصب بنر و توزیع کتابچه‌های تبلیغاتی گروه تروریستی داعش در شهرهای مولتان، لاهور و تکسیلا در ایالت پنجاب، کراچی مرکز ایالت سند و شهرهای بنو و پیشاور در ایالت خیبرپختونخوا در رسانه‌های پاکستان منتشر شده است.




برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: